De website is het primaire communicatiekanaal van het ziekenhuis en dé plek waar je je als ziekenhuis strategisch kunt positioneren. Het ontwikkelen van een de website vraagt echter om een zorgvuldig realisatieproces. Je hebt te maken met bijzondere doelgroepen, een uitdagende organisatie en zeer hoge eisen wat betreft privacy, security, gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid.
Gids voor een patiëntgerichte ziekenhuiswebsite
In deze whitepaper heeft creative & digital agency One Shoe 14+ jaar ervaring met de ontwikkeling van ziekenhuiswebsites gebundeld. Geschikt voor iedereen die op het punt staat om de website van zijn of haar ziekenhuis te vernieuwen of te herbouwen.
Je leest in deze whitepaper o.a.:
… hoe je de bezoekers van de ziekenhuiswebsite in kaart brengt met Patient Journey Mapping
… hoe je met toptaken de belangrijkste taken op de website voor bezoekers faciliteert
… waar je aan moet denken qua toegankelijkheid
… wat er in de briefing aan je digitale partner moet staan
Met extra aandacht voor deze specifieke website onderdelen:
- De afdelingspagina: de homepage van de patiënt
- De behandelingspagina: het startpunt in het zorgproces
- De artsenpagina: het gezicht van het ziekenhuis
- De zoekfunctie: van zoekopdracht naar zoekintentie
- Zorgpaden: creëer helderheid over de stappen in het zorgproces
- Wachttijden online publiceren
Geïnteresseerd?
> DOWNLOAD DAN HIER DE WHITEPAPER